Dentsu zmniejszy o 65 proc. liczbę podróży lotniczych pracowników
Holding reklamowy Dentsu International, do którego należą takie agencje, jak Carat, iProspect, dentsu Z ma o 65 proc. ograniczyć liczbę podróży lotniczych swoich pracowników. To element strategii związanej z ograniczaniem śladu węglowego w branży reklamowej.
Sieć Dentsu planuje ograniczyć podróże lotnicze swoich pracowników o 65 proc. w ramach realizacji strategii zmniejszenia śladu węglowego w firmie do 2030 roku.
Zapowiedziała to Wendy Clark podczas debaty na temat zmian klimatycznych odbywającej się w ramach trwającego festiwalu reklamowego Cannes Lions.
W trakcie festiwalu prowadzona jest debata na temat tego, jak agencje i klienci mogą najlepiej wspierać cele zrównoważonego rozwoju (SDGs) Organizacji Narodów Zjednoczonych. Zdaniem Wendy Clark, zamiast rywalizacji, obie strony mogą się spotkać i dyskutować o różnych rozwiązaniach.
Dentsu ogłosiło swoje plany bycia firmą o zerowej emisji dwutlenku węgla do 2030 roku w październiku ubiegłego roku.
Podróże lotnicze były jednym z pięciu filarów środowiskowych, na których firma zamierzała się skoncentrować – obok technologii, badań i reklamy, wynagrodzeń, budynków i floty samochodowej.
Organizatorzy festiwalu od kilku lat rozszerzają program o zagadnienia związane ze zrównoważonym rozwojem.
Dołącz do dyskusji: Dentsu zmniejszy o 65 proc. liczbę podróży lotniczych pracowników