SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dentsu EMEA tworzy jeden klaster Central Europe. Na czele Polak

Dentsu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) wprowadza nową strategię reorganizacji skoncentrowaną na kliencie. Pod kierownictwem André Andrade, CEO dentsu EMEA, połączono klastry DACH i CEE w jeden klaster Central Europe (CE) oraz powołano Sławomira Stępniewskiego na stanowisko CEO dentsu Central Europe & Poland. 

Sławomir Stępniewski, Karin ZimmermannSławomir Stępniewski, Karin Zimmermann

Dotychczasowa CEO DACH, Karin Zimmermann, objęła nową rolę BX president (brand experience), jednocześnie kontynuując współpracę z kluczowymi klientami.

- Reorganizacja naszej działalność w regionie EMEA ma zapewnić nam strategiczną pozycję do skalowania naszego biznesu, a także lepszą obsługę naszych klientów poprzez bardziej zintegrowany model i łatwiejszy dostęp do naszych możliwości i talentów w ramach Praktyk. Ekspansja BX w regionie EMEA wspiera rozwój naszej obecnej oferty rynkowej i gwarantuje naszym klientom wsparcie dentsu jako profesjonalnego partnera w zakresie wzrostu i transformacji, który wykracza poza tradycyjną rolę agencji reklamowej. Ogromne gratulacje dla Sławomira i Karin w związku z objęciem przez nich nowych ról - ich wspólne doświadczenie w zakresie mediów, kreacji, CXM i transformacji biznesowej zorientowanej na klienta, stanowi wyjątkową propozycję i siłę napędową do dalszego wzrostu naszego regionu – komentuje André Andrade, CEO dentsu EMEA.

Sławomir Stępniewski jest doświadczonym liderem branży z ponad 30-letnim doświadczeniem, który w 1996 roku założył jedną z pierwszych polskich agencji interaktywnych, Hypermedia. Od prawie pięciu lat kieruje klastrem Europy Środkowo-Wschodniej (CEE), obejmującym osiem rynków, w tym Polskę. Podczas jego kadencji klaster CEE osiągał konsekwentnie znaczące wzrosty w obliczu trudnych czasów geopolitycznych dla tego regionu. W 2022 roku dentsu Polska została wybrana Grupą Reklamową Roku przez redakcję Media & Marketing Polska, a sam Stępniewski otrzymał szereg nagród branżowych, w tym „Liderzy Jutra” ICAN Institute w 2021 roku.

 - Nowy klaster Central Europe to strategiczny krok naprzód, który pozwoli nam lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i wspierać rozwój w całym regionie. Przejrzystość, współpraca i odpowiedzialność będą fundamentem naszego sukcesu, umożliwiając nam działanie jako jeden zjednoczony zespół – niezależnie od geografii, marki czy obszaru działalności. Połączenie obu klastrów daje nam szansę wykorzystania tego, co najlepsze w każdym z nich. Skalę i kompetencje CXM z regionu DACH, które są kluczowe dla rozwoju klientów, łączymy z energią, elastycznością i „can-do attitude” charakterystycznymi dla CEE. To unikalne połączenie pozwala nam działać w sposób skoncentrowany zarówno na potrzebach klientów, jak i na dobrostanie naszych ludzi, zapewniając im przestrzeń do rozwoju i realizacji celów. Ujednolicenie modelu operacyjnego oraz wzmocnienie współpracy ponad granicami stanowi ogromną wartość nie tylko dla naszych klientów, ale również dla całego zespołu i dentsu jako całości. Wierzę, że wspólnie możemy odkrywać nowe możliwości, dostarczać wymierne efekty i tworzyć przyszłość opartą na zaufaniu, rozwoju talentów i pozytywnej energii. To nie tylko integracja – to zaproszenie do wspólnego budowania sukcesu  – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Central Europe & Poland.

Brand experience priorytetem inwestycyjnym

Karin Zimmermann wnosi natomiast do swojej nowej roli ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką, doradztwie i transformacji biznesowej zorientowanej na klienta. Będzie odpowiedzialna za zbudowanie regionalnej społeczność praktyków BX dentsu EMEA, skoncentrowanych na rozwiązywaniu największych strategicznych wyzwań naszych klientów, zgodnie z obietnicą dentsu - Innovating To Impact.

BX jest obecnie priorytetem inwestycyjnym dentsu na całym świecie, a bogate doświadczenie Zimmermann pozwoli jej kierować tymi działaniami w regionie EMEA. Zimmermann z powodzeniem stworzyła pierwszy zespół BX poza dentsu Japan i zbudowała efektywną ofertę zintegrowanych rozwiązań, która stała się wyróżnikiem DACH. Pod jej kierownictwem DACH stał się także zintegrowanym klastrem silnie skoncentrowanym na kliencie, co dało wysokie wyniki satysfakcji.

Stępniewski i Zimmermann zainicjowali bliską współpracę między dwoma klastrami w połowie 2024 roku, pod hasłem „One Dentsu, One EMEA”. Nowa struktura stanowi zwieńczenie procesu łączenia obu klastrów pod przywództwem Stępniewskiego oraz wykorzystania sprawdzonych umiejętności Zimmermann w zakresie pracy z klientami oraz transformacji biznesowej (BX).

Zmiany te wchodzą w życie z początkiem 2025 roku. 

Dołącz do dyskusji: Dentsu EMEA tworzy jeden klaster Central Europe. Na czele Polak

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
heh
tyle łączeń, awansów i akwizycji, a dobrych kampanii jak nie było tak nie ma
odpowiedź
User
DENTKA
Drogie niemieckie media, przygotujcie się na 35% kick-backu, mniejszych sławek nie uznaje.
odpowiedź
User
DENTKA
Drogie niemieckie media, przygotujcie się na 35% kick-backu, mniejszych sławek nie uznaje.
odpowiedź