Carat Polska z 10 mln zł budżetu resortu cyfryzacji
Dom mediowy Carat Polska (Dentsu) wygrał przetarg Ministerstwa Cyfryzacji na emisję kampanii informacyjno-promocyjnych o korzyściach z wykorzystywania technologii cyfrowych. Pokonał 7 konkurentów, w tym m.in. Sigmę Bis czy Mastermind Media.
Przetarg Ministerstwa Cyfryzacji obejmował emisję kampanii w obszarze „e-usługi publiczne”. Celem zaplanowanych działań jest emisja kompleksowej i spójnej kampanii edukacyjno- informacyjnej. Kampania jako całość ma być emitowana w sposób ciągły do końca 2025 roku.
Do wznowionego przez Ministerstwo Cyfryzacji przetargu na emisję kampanii informacyjno-promocyjnych o korzyściach z wykorzystywania technologii cyfrowych zgłosiło się osiem agencji: Initiative Media Warszawa, Media Group, Sigma Bis, Five Media, Arena Media Communications, Carat Polska, Mastermind Media, Euvic Media.
Resort do współpracy wybrał Carat Polska. Agencja ta zajmie się przygotowaniem i wdrożeniem strategii mediowej dla kampanii, zakupem mediów do niej (w prasie, radiu, internecie) oraz działaniami z influencerami. Czas reklamowy w telewizji resort będzie kupować we własnym zakresie.
Budżet na zaplanowane działania, które będą realizowane do końca 2025 roku wynosi 10 mln zł i obejmuje emisję reklam, prowizję wybranej agencji oraz koszty techniczne. Nie zawiera kosztów emisji reklam w telewizji (około 4 mln zł). Kreacją kampanii, której dotyczy to postępowanie zajmie się agencja GoldenSubmarine.
Dołącz do dyskusji: Carat Polska z 10 mln zł budżetu resortu cyfryzacji