Deichmann stawia na Polskę, zainwestuje kolejne 100 mln zł
Sieć Deichmann planuje otworzyć w Polsce około 75 nowych sklepów w ciągu najbliższych pięciu lat. Firma przeznaczy na ten cel około 20 mln złotych rocznie. Jednocześnie nastąpi rozbudowa centrum logistycznego firmy we Wrocławiu, które osiągnie powierzchnie 16 tys. mkw - podano w komunikacie.
„Nasza sieć wypełnia już dość szczelnie terytorium kraju. Liczymy więc, że w najbliższych 5 latach będziemy otwierać średnio ok. 15 sklepów rocznie. Na przyszły rok zaplanowaliśmy 18 otwarć. To rynek pokazuje nam możliwości jakie mamy - znamy przecież plany otwarć obiektów handlowych na najbliższe 3-4 lata. Nasze inwestycje polegają też na przebudowie sklepów i dostosowaniu ich do najnowszych trendów. Zmieniamy więc aranżacje wnętrz, meble, oświetlenie, pokrycie podłogi, tak aby całość stworzyła nowy koncept. W tym roku przeznaczyliśmy na ten cel ok. 10 mln zł. W następnych średnio ok. 5 mln zł rocznie” – mówi o planach firmy Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann - Obuwie Sp. z o.o. i dodaje – „Deichmann posiada sieć logistyczną w całej Europie, co umożliwia sprawne zaopatrywanie naszych sklepów. Dysponujemy kilkunastoma centrami logistycznymi. Jedno z nich – zlokalizowane we wrocławskim Parku Prologis - obsługuje oprócz Polski także rynek na Litwie. W tym roku, w czerwcu, rozpoczęliśmy jego rozbudowę, którą zakończymy już w październiku br. Dzięki niej powierzchnia 12 tys. mkw. zostanie powiększona do 16 tys. mkw. Koszt całej inwestycji wyniesie ok. 4 mln zł”.
W Polsce marka Deichmann jest obecna od 1997 roku i obecnie posiada ponad 200 sklepów. W 2012 roku dynamika sprzedaży firmy w naszym kraju wzrosła o 5,6 proc. w stosunku do roku poprzedniego i wyniosła 647,7 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Deichmann stawia na Polskę, zainwestuje kolejne 100 mln zł