Dawtona promuje się hitem „Addio pomidory” Kabaretu Starszych Panów
Z hasłem „Addio pomidory” ruszyła akcja promocyjna marki przetworów z warzyw i owoców Dawtona. Kampanię, bazującą na wykorzystaniu piosenki „Addio pomidory” Kabaretu Starszych Panów, przygotowały GPD Agency, Papaya Films, Cut the Mustard oraz Value Media (Group One).

Osią kampanii „Addio pomidory” jest remiks popularnej piosenki Kabaretu Starszych Panów pod tym samym tytułem. W rytm tej muzyki pojawiają się początkowo ujęcia nakręcone latem, z okresu zbioru świeżych pomidorów. Wraz z kolejnymi wersami piosenki, mówiącymi o nadejściu jesiennych miesięcy, w reklamie widać, jakie potrawy można przygotować z użyciem pomidorów i ich przetworów. W drugiej zwrotce tekst szlagieru rozpoczyna się od słów „Witajcie pomidory”, nawiązując bezpośrednio do marki.
Spot emitowany jest w telewizji, dodatkowe działania prowadzone są w internecie.
Za pomysł i realizację spotu odpowiada agencja GPD, a za produkcję Papaya Films. Natomiast za działania komunikacyjne w Social Media odpowiedzialna jest agencja Cut the Mustard. Zakup mediów realizuje Value Media, który przejął obsługę tego marketera od Starcomu.
Dołącz do dyskusji: Dawtona promuje się hitem „Addio pomidory” Kabaretu Starszych Panów