Dawid Podsiadło i Sokół zwiedzają Szkocję w kampanii whisky Johnnie Walker (wideo)
W ramach nowej kampanii whisky Johnnie Walker Blenders’ Batch Red Rye Finish muzycy Dawid Podsiadło i Sokół odwiedzili jedną z najstarszych destylarni tego alkoholu w Szkocji. Pokazujący to film przygotowały agencje VML Poland i Better Film Productions.
W filmie Dawid Podsiadło i Sokół zwiedzając destylarnie, opowiadają w nim o początkach swoich karier oraz degustują i poznają historię whisky Johnnie Walker. Ma to podkreślać, że za nowy blend Johnnie Walker odpowiedzialni są światowej sławy mistrzowie blendingu, których pasja, odwaga w eksperymentowaniu i wytrwałość zaowocowała nowym, nieoczywistym smakiem whisky, prawdziwej szkockiej w amerykańskim stylu.
- Niepokorni artyści, którzy w myśl idei „Keep Walking” rozwijają się zgodnie z własną wizją, podążając nieodkrytymi wcześniej ścieżkami. Otwarci na nieszablonowe projekty, podejmują kolejne wyzwania. Wprowadzenie nowej linii Johnnie Walker Blenders’ Batch i jej pierwszej odsłony: Red Rye Finsh - niestandardowej whisky, szkockiej w amerykańskim stylu - jest doskonałą okazją do stworzenia nieoczywistego blendu muzycznego - opisuje Marta Krybus, brand manager marki Johnnie Walker
Whisky Johnnie Walker była promowana w udostępnionym rok temu teledysku Sokoła „Rób to, w co wierzysz”. Natomiast we wrześniu br. marka pojawiła się w klipie Dawida Podsiadło do piosenki „O drodze do”. W obu teledyskach wystąpił Bogusław Linda.
Nowa kampania została realizowana przez agencję VML Poland, za produkcję filmu, wyreżyserowanego przez Michała Marczaka, odpowiada Better Film Productions.
Dołącz do dyskusji: Dawid Podsiadło i Sokół zwiedzają Szkocję w kampanii whisky Johnnie Walker (wideo)