„Gryź jak lubisz” - Dawid Kwiatkowski reklamuje lody Kaktus (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Kaktus (produkowanych przez Froneri Polska) z udziałem piosenkarza Dawida Kwiatkowskiego. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Spin Off, Kriskej i Wavemaker Poland.

Kampania jest oparta na wizerunku Dawida Kwiatkowskiego oraz haśle „Gryź jak lubisz”. Obejmuje telewizję (30-sekundowy spot, billboard sponsorski i lokowanie produktu w show „The Voice Kids” w TVP2, w którym Kwiatkowski jest jurorem) oraz internet (m.in. social media).
Dawid Kwiatkowski kilka lat temu promował kosmetyki Garnier Czysta Skóra i BU, wystąpił też w kampanii Empiku.
Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja Spin Off, która obsługuje markę Kaktus od połowy 2017 roku (zajmuje się też aktywnościami w internecie innych marek lodów Froneri Polska: Manhattan i Schöller).
Spoty wyprodukował dom produkcyjny Kriskej, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker Poland.
Dołącz do dyskusji: „Gryź jak lubisz” - Dawid Kwiatkowski reklamuje lody Kaktus (wideo)