SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gryź jak lubisz” - Dawid Kwiatkowski reklamuje lody Kaktus (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Kaktus (produkowanych przez Froneri Polska) z udziałem piosenkarza Dawida Kwiatkowskiego. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Spin Off, Kriskej i Wavemaker Poland.

Kampania jest oparta na wizerunku Dawida Kwiatkowskiego oraz haśle „Gryź jak lubisz”. Obejmuje telewizję (30-sekundowy spot, billboard sponsorski i lokowanie produktu w show „The Voice Kids” w TVP2, w którym Kwiatkowski jest jurorem) oraz internet (m.in. social media).

Dawid Kwiatkowski kilka lat temu promował kosmetyki Garnier Czysta Skóra i BU, wystąpił też w kampanii Empiku.

 

Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja Spin Off, która obsługuje markę Kaktus od połowy 2017 roku (zajmuje się też aktywnościami w internecie innych marek lodów Froneri Polska: Manhattan i Schöller).

Spoty wyprodukował dom produkcyjny Kriskej, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker Poland.

Dołącz do dyskusji: „Gryź jak lubisz” - Dawid Kwiatkowski reklamuje lody Kaktus (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Hmm..w zimie spot kręcony latem? Serio? Nie ma prawa działać. Lody warto jeść zimą i trzeba do tego nawiązywać a nie robić kampanię spóźnioną o.....................pół roku... Masakra jakaś. Wavemaker nie odrobił lekcji tym razem i wrzucił klienta na minę :\
odpowiedź
User
co to w ogóle było?
kosmos jakiś.
odpowiedź
User
nowojorczyk
nie wiem kto to zaplanował zimą ale to jakiś absurd. ŻADNA ale to żadna Pani Grażyna z sklepu nie kupi tego. Rozumiem, że Wavemaker tylko ptrafi palic hajsy Nestle? hahahahhahahahaha dobrze ze nestle. to jest najlepsze jak WPP ma swoją mafię na całym świecie do jeżdzenia za klientami na wakacje i upijanie ich w bankoku a nastepnie szantażowanie za hajs za media.... buhahahhahahahha
odpowiedź