SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Daj się ponieść z Airwaves” – ruszyła nowa kampania marki  

Airwaves, marka bezcukrowych gum do żucia z portfolio Mars, odświeża wygląd i pozycjonowanie, prezentując inspirowaną opiniami fanów zintegrowaną kampanię reklamową. Jej hasło to  „Daj się ponieść z Airwaves” („Ride The Airwaves”). 

W Polsce działania w telewizji, online, mediach społecznościowych i DOOH ruszyły z początkiem kwietnia.

Fundamentem kampanii jest pokazanie unikalnego doświadczenia, jakie oferuje Airwaves. W jej ramach przygotowano serię spotów prezentujących poprzez surrealistyczne metafory wizualne doświadczenie produktu.

Zobacz: Airwaves zachęca, by odświeżyć swój umysł, nie tylko oddech (wideo)

Spoty są emitowane w telewizji, OLV i mediach społecznościowych (Tik Tok, Meta, Reddit). Kampania obejmuje również formaty DOOH oraz działania PR. Całość działań marketingowych potrwa do października. 

Kampania została stworzona przez T&P we współpracy z EssenceMediacom, Weber Shandwick i Born Social

Dołącz do dyskusji: „Daj się ponieść z Airwaves” – ruszyła nowa kampania marki  

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl