„Czytaj to, co lubisz. Tak jak lubisz” - Agora promuje MetroMsn.pl
Agora rozpoczęła kampanię wizerunkową portalu MetroMsn.pl. Akcja, realizowana w głównie w mediach spółki, promuje treści obecne w portalu oraz podkreśla jego dostępność na różnych urządzeniach.
Kampania obejmuje prasę („Metro”, „Gazeta Wyborcza”), nośniki reklamy zewnętrznej AMS, radio (Radio TOK FM, Radio Roxy, Radio Złote Przeboje), kina (sieć Helios i Cinema City) oraz internet (serwisy grupy Gazeta.pl).
Za kreację i planowanie mediów odpowiadał dział marketingu „Metra” i MetroMsn.pl. Kampania potrwa do końca czerwca 2013 r.
MetroMsn.pl to wspólne przedsięwzięcie Agory i Microsoftu. Portal istnieje od czerwca 2012 roku, gdy zastąpił serwisy Msn.pl i eMetro.pl (więcej na ten temat).
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: „Czytaj to, co lubisz. Tak jak lubisz” - Agora promuje MetroMsn.pl