“Łączy nas wiele”. Agora reklamuje “Metro” i MetroMsn.pl (wideo)
Agora ruszyła z kampanią reklamową dziennika “Metro”, portalu MetroMsn.pl oraz skierowanego do kobiet magazynu “Metro na szpilkach”. Działania obejmują głównie media należące do spółki.

Akcja realizowana pod hasłem “Łączy nas wiele” skupia się na wielkomiejskim charakterze “Metra” i zwraca uwagę na portfolio treści cyfrowych dostępnych pod tą marką.
Kampania rozpoczęła się w zeszłym tygodniu i potrwa co najmniej do końca marca br.
Działania prowadzone są w prasie („Metro”, „Gazeta Wyborcza”), radiu (Radio TOK FM, Rock Radio, Złote Przeboje), na outdoorze (nośniki reklamy zewnętrznej AMS), w internecie (Grupa Gazeta.pl) oraz kinach (sieci Helios i Cinema City).
Kreację przygotowała agencja Stage Two. Za planowanie mediów odpowiada dział marketingu czasopism i prasy bezpłatnej Agory.
Z danych ZKDP wynika, że średnie rozpowszechnianie bezpłatne ogółem “Metra” w 2013 roku wyniosło 293 280 egz.
Dołącz do dyskusji: “Łączy nas wiele”. Agora reklamuje “Metro” i MetroMsn.pl (wideo)