"Czystość i naturalność dają się połączyć” w kampanii Cillit Bang (wideo)
Firma Reckitt Benckiser rozpoczęła pod hasłem "Dwie strony" kampanię reklamową promującą jej nowy produkt Cillit Bang Naturally Powerful. Przygotowała ją agencja Havas Warsaw.

Cillit Bang Naturally Powerful to nowa gama środków do czyszczenia łazienki i kuchni, które usuwają osad z mydła i kamień, a dzięki składnikom w 100% pochodzenia naturalnego nie podrażniają skóry dłoni i mają świeży, przyjemny zapach.
- Chcemy pokazać naszym konsumentkom, że nie muszą już stawać przed wyborem „skuteczny” albo „naturalny”. Cillit Bang Naturally Powerful spełnia obydwa te warunki i gwarantuje perfekcyjnie czystą łazienkę przy użyciu produktu stworzonego ze składników pochodzenia naturalnego - mówi Marzena Wojtas, category manager Laundry & Surface Care w firmie Reckitt.
Grupę docelową kampanii stanowią kobiety w wieku 25-59 lat, które wybierając produkt do sprzątania, zwracają uwagę na to, by był skuteczny w walce z osadem z mydła i kamieniem, a jednocześnie zawierał naturalne składniki.
Kampania została opracowana przez Havas Warsaw i obejmie telewizję, POS i internet.
Dołącz do dyskusji: "Czystość i naturalność dają się połączyć” w kampanii Cillit Bang (wideo)