„Cztery Kąty” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, tylko „Weranda” na plusie
W kwietniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”, które wyprzedziło „Cztery Kąty”. Tytuł Agory zanotował największy spadek w zestawieniu, a zyskała tylko „Weranda”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w kwietniu 2016 roku wyniosła 56 674 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 10,04 proc. W kwietniu 2015 roku tytuł ten był drugi.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą pozycję spadły „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 32,70 proc. do poziomu 48 082 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 45 350 egz., po spadku o 5,64 proc.
Oczko niżej uplasował się magazyn „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jego średni wynik zwiększył się o 5,58 proc. do 27 021 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
ZKDP |
kwiecień |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Moje Mieszkanie |
108 388 |
56 674 |
56 674 |
108 400 |
62 998 |
62 996 |
-10,04% |
Cztery Kąty |
120 000 |
53 273 |
48 082 |
118 000 |
76 813 |
71 446 |
-32,70% |
M jak Mieszkanie |
91 400 |
45 350 |
45 350 |
91 500 |
48 335 |
48 063 |
-5,64% |
Weranda |
43 000 |
27 021 |
27 021 |
43 000 |
25 592 |
25 592 |
5,58% |
Dobre Wnętrze |
35 800 |
14 578 |
12 049 |
35 800 |
14 820 |
12 360 |
-2,52% |
Dom & Wnętrze |
24 620 |
10 548 |
5 677 |
21 500 |
8 282 |
6 924 |
-18,01% |
W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem, wynoszącym 1,38 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Z kolei największy spadek odnotował tutaj „Dom & Wnętrze” (Agora) - było to 22,60 proc.
ZKDP |
2016 |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
marzec |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Moje Mieszkanie |
108 388 |
56 674 |
56 674 |
108 012 |
69 421 |
69 421 |
-18,36% |
Cztery Kąty |
120 000 |
53 273 |
48 082 |
84 000 |
53 668 |
49 312 |
-2,49% |
M jak Mieszkanie |
91 400 |
45 350 |
45 350 |
90 790 |
47 232 |
47 232 |
-3,98% |
Weranda |
43 000 |
27 021 |
27 021 |
43 000 |
27 425 |
27 425 |
-1,47% |
Dobre Wnętrze |
35 800 |
14 578 |
12 049 |
34 600 |
15 355 |
11 885 |
1,38% |
Dom & Wnętrze |
24 620 |
10 548 |
5 677 |
20 000 |
9 335 |
7 335 |
-22,60% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Cztery Kąty” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, tylko „Weranda” na plusie