Cyfrowy Polsat promuje telewizję i internet (wideo)
Platforma Cyfrowy Polsat ruszyła wczoraj z nową kampanią promującą usługę telewizyjną i internetową. Działania obejmują telewizję, radio, internet i materiały BTL.
Akcja promocyjna informuje m.in., że w Cyfrowym Polsacie dodatkowe pakiety telewizyjne są już dostępne od 10 zł miesięcznie, a platforma oferuje najtańszą na rynku telewizja z internetem - jej miesięczna cena to 39,90 zł.
Kampania realizowana jest w telewizji (Polsat i jego kanały tematyczne, TVP1, TVP2, TV4, kanały z portfolio AtMedia i Discovery Media), radiu (RMF FM, Radio ZET, RMF Classic, Złote Przeboje, Radio PIN), interencie (Interia.pl, Gazeta.pl, Onet, serwisy Netshare, wyszukiwarki) oraz z wykorzystaniem materiałów BTL w punktach sprzedaży.
Kreację przygotowała agencja Clos Brothers, a media zakupił PHD Media Direction.
Cyfrowy Polsat wraz z kanałem 4fun.tv przygotował też konkurs dla abonentów platformy. W celu wzięcia udziału w nim należy za pomocą aplikacji konkursowej wysłać rym, hasło lub powiedzenie zawierające jedno z wyrażeń zaproponowanych przez prowadzących program 4fun.tv „Top Tygodnia”. Co tydzień nagrodzeni zostaną autorzy rymów, które zbiorą najwięcej głosów internautów. Po zakończeniu konkursu jury wybierze laureata, który spotka się z Mariną. Konkurs jest promowany m.in. na stronach www platformy i kanału oraz na antenie 4fun.tv.
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat promuje telewizję i internet (wideo)