Cyfrowe oblicze PR tematem przewodnim Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2019
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2019 już 25 i 26 kwietnia w Rzeszowie. W tym roku czołowi eksperci z branży komunikacji będą rozmawiać o kryzysach wizerunkowych oraz nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w public relations.
Światowy współczynnik użytkowników mediów społecznościowych wyniósł w ubiegłym roku 3,2 miliarda - pokazuje raport Global Digital Report 2018. Liczba ta rośnie o około 13 proc. rocznie. Oznacza to, że z social mediów zacznie niebawem korzystać dodatkowe 400 mln osób. Czy PR w oderwaniu od internetu jeszcze w ogóle istnieje? Będą się nad tym zastanawiać goście i prelegenci zaproszeni na tegoroczny Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się 25 i 26 kwietnia w Rzeszowie.
– Tegoroczna edycja kongresu skupia się na wybranych obszarach digital PR – budowania wizerunku za pomocą mediów społecznościowych, influencerów oraz postępowaniu w przypadku, kiedy wizerunek marki wskutek tych działań jest zagrożony kryzysem wizerunkowym – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, Uniwersytet Warszawski, Exacto, organizator Kongresu.
Kongres Profesjonalistów Public Relations - zgłoszenia
Przeniesienie działań marketingowych na sferę internetową nieodwracalnie zmieniło oblicze nowoczesnej komunikacji. O tym, w jaki sposób prowadzić skuteczne działania w przestrzeni cyfrowej opowiedzą prelegenci nadchodzącej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations.
Zgłoszenia na kongres przyjmowane są za pomocą elektronicznego formularza dostępnego na stronie: Kongresprofesjonalistow.pl. Dostępny jest tam również szczegółowy harmonogram wydarzenia oraz pełna lista prelegentów.
Organizatorem wydarzenia jest Newsline, partnerem strategicznym Totalizator Sportowy. Partnerem merytorycznym jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerem medialnym kongresu jest portal Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Cyfrowe oblicze PR tematem przewodnim Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2019