Ćwicz mózg z „Gazetą Wyborczą”. Rusza tygodnik „Na pamięć”
Od 28 czerwca br. w każdą sobotę wraz z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukazywać się będzie nowy dodatek „Na pamięć”. Będzie on kierowany do czytelników, którzy chcą jak najdłużej zachować sprawność intelektualną.
W magazynie znajdą się łamigłówki i zadania trenujące szare komórki, a także informacje naukowe i zdrowotne związane z pamięcią i intelektem.
W pierwszym numerze dodatku, liczącym 24 strony, czytelnicy znajdą kilkanaście umysłowych łamigłówek m.in. japońskie hitori i sudoku oraz próbę porozmawiania w języku mieszkańców archipelagu tokelau i Papui-Nowej Gwinei, a także artykuły prezentujące najnowsze informacje dotyczące profilaktyki Alzheimera i chorób otępiennych. Opisana zostanie też m.in. dieta dla neuronów.
Artykuły i zadania do magazynu „Na pamięć” przygotowuje zespół, którym kieruje Karolina Jaroszewicz. Autorami tekstów będą m.in. Bartłomiej i Tobiasz Boralowie - najwyżej sklasyfikowani Polacy w Światowym Rankingu Sportu Pamięci, Basia Lipska - instruktorka jogi, a także znani popularyzatorzy rozrywek umysłowych: Marek Penszko, Leszek Rydz i Krzysztof Oleszczyk oraz Kamila Gądek ze Stowarzyszenia Lingwistyki Rekreacyjnej.
Tygodnik współpracować będzie też z Wydziałem Neurologii Amerykańskiego Stanowego Uniwersytetu w Ohio oraz Centrum Nauki Kopernik.
Premierę dodatku wspiera kampania promocyjna obejmująca prasę („Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, „Metro"), telewizję (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), internet (Gazeta.pl i Wyborcza.pl) oraz CityINFOtv. Kreację kampanii stworzyła agencja Bardzo, planowaniem mediów zajął się Starlink.
Z danych ZKDP wynika, że w okresie od stycznia do kwietnia br. średnia sprzedaż ogółem sobotnich wydań „Gazety Wyborczej” wyniosła 206 233 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Ćwicz mózg z „Gazetą Wyborczą”. Rusza tygodnik „Na pamięć”