Niedorzeczne sposoby na otwarcie piwa Łomża Jasne Pełne (wideo)
Łomża Jasne Pełne (Van Pur) reklamuje się dynamicznym spotem, pokazującym czym nietypowym można otworzyć butelkę piwa. Przygotowanie filmu „Cwancyk” nadzorowała agencja Crane.
Spot „Cwancyk” jest głównym elementem digitalowej kampanii wizerunkowej piwa Łomża Jasne Pełne. Dynamiczny spot pokazuje dwójkę młodych ludzi (Urszula Pierelotkin-Budrik, Krzysztof Płonka), którzy udowadniają sobie, czym nietypowym można otworzyć butelkę piwa.
Pośród akcesoriów pojawiają się m.in. Tamagotchi, żelazko, papierek po kebabie, fajka, kultowy telefon komórkowy, płyta kompaktowa, narta, gumowa kura, bilon, „farelka”, trzepaczka, liczydło czy deskorolka.
Projekt Cezarego Chwicewskiego
Za produkcję odpowiada zespół kierowany przez Cezarego Chwicewskiego, dyrektora kreatywnego Up To Date Festivalu w Białymstoku. To on wraz z Krzysztofem Kiziewiczem odpowiada za reżyserię filmu., jest również autorem scenariusza.
- Ten film to paradokument, którego każda scena została odegrana naprawdę, bez oszustw, naciągania i udawania. Aby osiągnąć efekt naturalności, dbałem o to, by aktorzy mieli do czynienia z większością akcesoriów, które miały posłużyć jako otwieracze do piwa, dopiero podczas kręcenia ujęć - wyjaśnia Cezary Chwicewski.
Film można oglądać na kanałach społecznościowych marki Łomża Jasne Pełne (Facebook, YouTube).
Za nadzór nad projektem odpowiada agencja Crane.
Dołącz do dyskusji: Niedorzeczne sposoby na otwarcie piwa Łomża Jasne Pełne (wideo)