Cut The Mustard dla Pizza Hut na TikToku
Agencja Cut The Mustard poszerza współpracę z firmą AmRest o komunikację marki Pizza Hut na kanale TikTok.
To kolejna odsłona działań w ramach nowego pozycjonowania marki i realizowanej strategii opatrzonej sentencją „Pizza For Everyone”, która realizowana jest w kanale TikTok.
W oparciu o tę ideę kreatywną marka udowadnia, że ma „pizzę dla każdego”.
- Pomimo spójnej strategii na TikToku komunikujemy się innym kodem skierowanym do specyficznych odbiorców tego kanału. Nawiązujemy do aktualnych trendów zarówno kulturowych jak i TikTokowych – mówi Karolina Wierzbicka, client service supervisor w Cut The Mustard.
Celem prowadzonych działań komunikacyjnych jest pozyskanie grupy odbiorców z tzw. Gen Z i zaangażowanie ich za pomocą specyficznego contentu. Publikacje zostały przygotowane zgodnie z obowiązującymi trendami na platformie TikTok.
Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard dla Pizza Hut na TikToku