Continental z konkursem „Jednym słowem". Do wygrania Mercedes-Benz klasy A
Pod hasłem„Jednym słowem" wystartował konkurs Continental Opony Polska skierowany do klientów, którzy kupili komplet opon zimowych lub wielosezonowych marki Continental. Nagrodą główną jest Mercedes-Benz klasy A.

Aby wziąć udział w konkursie, należy dokonać jednorazowego zakupu kompletu opon zimowych lub wielosezonowych marki Continental w rozmiarze od 17 cali wzwyż, w okresie od 21 października 2019 roku do 31 stycznia 2020 roku i zachować dowód zakupu. Następnie należy wejść na stronę internetową konkursu, wypełnić formularz zgłoszeniowy i wykonać zadanie.
Polega ono na stworzeniu jednego słowa opisującego opony Continental. Nagrodzone zostaną najciekawsze pomysły.
Co tydzień, przez cały okres trwania akcji, pięć osób będzie miało szansę wygrać starter samochodowy z powerbankiem, a jedna zwrot pieniędzy za zakupiony komplet opon Continental. Na zdobywcę pierwszego miejsca czeka Mercedes-Benz klasy A. Zabawa trwa do końca stycznia 2020 roku.
Konkurs jest elementem kampanii wizerunkowej „Jednym słowem: Continental" z udziałem Krystyny Czubówny, Mieczysława Zbrojewicza i rapera MC Silka. Partnerzy akcji pod okiem Grzegorza Grzyba, kierowcy rajdowego i rajdowego mistrza Polski, przetestowali opony Continental.
Kampania „Jednym słowem: Continental” wraz z konkursem jest promowana w mediach digitalowych, prasie i social mediach. Dodatkowym wspiera ją influencer marketing.
Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja MediaCom. Za koncepcję kreatywną kampanii i konkursu, a także za nadzór i koordynację akcji odpowiada agencja Plej.
Dołącz do dyskusji: Continental z konkursem „Jednym słowem". Do wygrania Mercedes-Benz klasy A