Commercial Union przedstawia się jako Aviva Commercial Union (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania promująca rebranding Commercial Union. W spocie firma przedstawia się jako Aviva Commercial Union.
W rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej rebranding Commercial Union na Aviva Commercial Union zostaje ukazany typograficznie: słowa z pierwszej nazwy (uzupełnionej o człon "grupa Aviva") rozsypują się i składają na tę drugą. Towarzyszy temu informacja lektora, że tak właśnie "od teraz przedstawia się firma" oraz pytanie "Zapamiętamy?".
Akcja od początku czerwca jest prowadzona w telewizji (wszystkie
najważniejsze stacje), prasie (z wykorzystaniem niestandardowych
form np. skrzydełek na okładce, memosticków, reklam śródtekstowych
i wszywek), internecie (największe portale, m. in. Onet, Wp.pl,
Interia, oraz serwisy finansowe) i na outdoorze (siatki
wielkoformatowe w 15 miastach Polski, billboardy 6x3 m i 12x4 m,
CLP, airwalle, środki komunikacji miejskiej).
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa PZL, działania w
internecie przygotował dom mediowy ACR, a media zaplanował i kupił
dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Commercial Union przedstawia się jako Aviva Commercial Union (wideo)