Cohn&Wolfe odpowiada za launch marki Mr Jeff w Polsce
Hiszpański start-up Mr Jeff, oferujący usługi pralnicze online z dowozem do domu, wchodzi do Polski. Za działania komunikacyjne dla nowej marki na polskim rynku odpowiada agencja Cohn&Wolfe.
Agencja odpowiada za opracowanie strategii oraz prowadzenie działań komunikacyjnych w obszarze biznesowym i technologicznym, których celem jest budowanie świadomości marki oraz rozwój sieci franczyzobiorców w Polsce.
Cohn&Wolfe została wybrana do współpracy w drodze rekomendacji. Działania dla klienta są realizowane przez zespół komunikacji technologicznej specjalizujący się w projektach B2B.
Podpisana umowa obowiązuje do końca 2019 roku, ale istnieje możliwość przedłużenia.
Mr Jeff został założony w 2015 roku, funkcjonuje na 30 rynkach na całym świecie – azjatyckich, południowoamerykańskich i afrykańskich. Polska będzie drugim po Hiszpanii europejskim rynkiem, na którym działać będzie Mr Jeff. Marka udostępnia konsumentom możliwości prania oraz prasowania ubrań na żądanie z możliwością wykupienia miesięcznych subskrypcji.
Dołącz do dyskusji: Cohn&Wolfe odpowiada za launch marki Mr Jeff w Polsce