Codemedia zajmie się obsługą marki Agata w social mediach
Dom mediowy Codemedia rozpoczyna obsługę salonów meblowych Agata w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku i Instagramie.
Współpraca w zakresie obsługi komunikacji salonów meblowych Agata w social mediach obejmuje aktywności na Facebooku, Instagramie i LinkedIn.
Realizowane przez Codemedia działania będą koncentrowały się na budowaniu pozytywnego wizerunku marki oraz przekazywaniu informacji o aktualnych promocjach i ofercie firmy.
Po stronie domu mediowego za obsługę klienta odpowiada Marta Gilbas, branded content director.
- Zdecydowaliśmy się powierzyć Codemedia prowadzenie naszych profili w mediach społecznościowych ze względu na trafność przygotowanej strategi komunikacji. Zaproponowane aktywności doskonale uzupełniają realizowane już przez nas działania promocyjne - mówi Marek Gonsior, dyrektor marketingu Agata.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Codemedia zajmie się obsługą marki Agata w social mediach