SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola rusza z globalną platformą muzyczną

Koncern Coca-Cola uruchamia globalną platformą muzyczną Coke Studio. Promuje ją kampanią zatytułowaną "Dyrygent", w której wschodzący artyści na nowo prezentują kultowy utwór zespołu Queen "A Kind of Magic". Działania te są kontynuacją platformy "Real Magic".

Platforma Coke Studio została pierwotnie uruchomiona w 2008 roku w Pakistanie, aby współpracować z wschodzącymi talentami i dostarczać muzykę. Teraz zostaje rozszerzona, by mieć zasięg globalny.

- Mamy już cztery niesamowite miejsca, w których Coke Studio odnosi sukcesy. Teraz jest czas, kiedy Coke Studio osiąga poziom globalny - mówi Pratik Thakar, globalny szef strategii kreatywnej w Coca-Cola. - Coca-Cola ma niesamowitą historię w muzyce . Muzyka jest siłą jednoczącą na całym świecie. Dokonano niesamowitej synergii między markami i platformami - dodał.

Aby ożywić platformę, Coca-Cola wypuściła na całym świecie spot zatytułowany „Dyrygent” autorstwa agencji BETC Londyn. Pokazano w nim siedmiu wschodzących artystów, którzy "na nowo wykonali" kultowy utwór Queen "A Kind of Magic".

Wśród tych artystów są m.in. gwiazda R&B Ari Lennox, brytyjski piosenkarz i autor tekstów Griff, turecki producent electro-popu Ekin Beril, latynoska artystka popu miejskiego Mariah Angeliq, nigeryjski piosenkarz, autor tekstów i producent Tems, kanadyjsko-indyjski raper i producent Tesher; i wielojęzyczny dziewczęcy zespół K-Pop TRI.BE.

W dwuminutowym filmie wyreżyserowanym przez Pierre'a Dupaquiera za pośrednictwem Iconoclast każdy artysta nadaje nadać muzyce swój własny, niepowtarzalny styl. - Kiedy uruchomiliśmy platformę Real Magic, stało się jasne, że  chcemy odejść od typowej reklamy i przejść do doświadczeń - dodaje Thakar.

Coca-Cola zdecydowała się nie współpracować z globalnymi celebrytami w tej kampanii i ma nadzieję, że wzmocni wschodzące talenty.

Firma zapowiada, że w ciągu najbliższych kilku tygodni zamierza wydać oryginalną muzykę artystów występujących w spocie.

Coke Studio ma także organizować na żywo wiele wydarzeń i koncertów pop-up. Uruchomienie platformy Coke Studio i kampania „Dyrygent" powstały we współpracy z Universal Music Group.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola rusza z globalną platformą muzyczną

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zdrowie
wszystkie działania podprogowe zeby ludzie kupili trucizne
0 0
odpowiedź