Coca-Cola wybrała 24/7Communication do obsługi korporacyjnej
Coca-Cola w Polsce (na którą składają się spółki Coca Cola Poland Services oraz Coca Cola HBC Polska) rozpoczęła współpracę z agencją 24/7Communication. Agencja wesprze klienta w działaniach z zakresu komunikacji korporacyjnej.
Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie firm systemu Coca-Cola w Polsce w zakresie komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, kryzysowej oraz działań na LinkedIn. Do zadań 24/7Communication należeć będzie również prowadzenie biura prasowego.
Zespołem obsługującym klienta z ramienia 24/7Communication zarządza Katarzyna Jędrek-Giza, group account manager.
Agencja została wybrana w ramach przetargu.
Coca Cola w Polsce
System firm Coca Cola w Polsce składa się z dwóch spółek: Coca Cola Poland Services oraz Coca Cola HBC Polska. Coca Cola Poland Services jest spółką zależną The Coca Cola Company, właściciela marek napojów bezalkoholowych. Coca Cola HBC Polska to oddział Coca Cola Hellenic Bottling Company, która jest rozlewcą napojów The Coca Cola Company.
Coca-Cola w Polsce współpracowała w przeszłości w zakresie komunikacji m.in. z agencjami Big Picture, Hill+Knowlton Strategies Poland czy R4S Consulting.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola wybrała 24/7Communication do obsługi korporacyjnej