SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola, Heineken, American Express - najbardziej efektywnie kreatywne kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)

Przedstawiamy wszystkie kampanie, które otrzymały nagrody w kategorii Creative Effectiveness w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są akcje promujące marki Coca-Cola, Heineken i American Express Open.

Heineken - Legendarna podróż

Agencja: Wieden+Kennedy Amsterdam
Klient: Heineken International
Produkt: piwo Heineken

Nagroda: Grand Prix


John Lewis - Od płakania do kupowania

Agencja: Adam & Eve DDB London
Klient: John Lewis
Produkt: sklepy John Lewis


Steinlager - Uwierz

Agencja: DDB Group New Zealand
Klient: Lion Nathan
Produkt: piwo Steinlager


NRMA - Największy w Australii osłabiacz ryzyka

Agencja: Whybin\TBWA Sydney
Klient: Insurance Australia Group
Produkt: ubezpieczenie NRMA

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola, Heineken, American Express - najbardziej efektywnie kreatywne kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl