Coca-Cola, Heineken, American Express - najbardziej efektywnie kreatywne kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)
Przedstawiamy wszystkie kampanie, które otrzymały nagrody w kategorii Creative Effectiveness w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są akcje promujące marki Coca-Cola, Heineken i American Express Open.
Heineken - Legendarna podróż
Agencja: Wieden+Kennedy Amsterdam
Klient: Heineken International
Produkt: piwo Heineken
Nagroda: Grand Prix
John Lewis - Od płakania do kupowania
Agencja: Adam & Eve DDB London
Klient: John Lewis
Produkt: sklepy John Lewis
Steinlager - Uwierz
Agencja: DDB Group New Zealand
Klient: Lion Nathan
Produkt: piwo Steinlager
NRMA - Największy w Australii osłabiacz ryzyka
Agencja: Whybin\TBWA Sydney
Klient: Insurance Australia Group
Produkt: ubezpieczenie NRMA
1 2
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola, Heineken, American Express - najbardziej efektywnie kreatywne kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)