SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ClickAd będzie sprzedaży reklamy za pośrednictwem Bluetooth

ClickAd podpisał umowę brokerską w zakresie sprzedaży reklam z ProxyAd. Dzięki niej ClickAd rozszerzy swoją ofertę o nowy kanał komunikacji marketingowej jakim jest Bluetooth.

W ramach podpisanej umowy ClickAd będzie oferował swoim klientom reklamę bezprzewodową w ogólnopolskiej sieci ProxyA. Obecnie sieć reklamowa, to ponad 700 lokalizacji. W ponad 150 z nich na stałe zainstalowane są nadajniki Bluetooth wysyłające komunikaty reklamowe na telefony komórkowe.

Kampanie Bluetooth prowadzone za pośrednictwem sieci ProxyAd są rozliczane za efekt.

Dołącz do dyskusji: ClickAd będzie sprzedaży reklamy za pośrednictwem Bluetooth

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
EliMarmur
Szlag mnie trafia gdy dostaję reklamy na komórki. Niech dostanę taką - nie kupuję produktu reklamującej się firmy.
odpowiedź
User
Kocopolek
A mnie szlag trafia jak oglądam fajny film na Polsacie i w najbardziej interesującym momencie przerywają mi go reklamami - chyba też nie będę kupował produktów reklamujących się w ten sposób firm.

Ludzie!!! Co wy opowiadacie i to w serwisie poświęconym mediom i marketingowi?

Bluetooth to zupełnie inny kanał do innego rodaju kampanii i jak zostanie dobrze wykorzystany to z korzyścią dla konsumenta - w ten sposób konsument może dostać kupon rabatory, ekskluzywne zaproszenie i inne wartości. Nikt nie jest debilem i nie bedzie reklamy wizerunkowej puszczał w ten sposób. Pozatym - w przeciwieństwie do reklamy TV ... Bluetooth zawsze ktoś może sobie wyłączyć jak sobie nie życzy nic dostawać :-)
odpowiedź