SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Clear Channel zbadała sieć City FMCG

'Sieć dedykowana City FMCG firmy Clear Channel Poland zapewnia o 50% większą rozpoznawalność w grupie kobiet w wieku 25-65 w przeliczeniu na jedną powierzchnię reklamową w porównaniu z innymi kampaniami'.

Takie są wyniki badań przeprowadzonych w kwietniu br. zaprezentowane wczoraj przez Clear Channel Poland.

Zbadano poziom zapamiętania kampanii majonezu Hellmann’s (Unilever) w sieci City FMCG w porównaniu z dwiema innymi kampaniami dóbr szybko zbywalnych realizowanych w tym samym czasie na nośnikach citylight poza siecią.

Badanie realizowane było w oparciu o metodologię rozpoznawalności kampanii outdoorowych Plakat Impact Test (PIT) na 500 osobach w wieku 15-65 lat, w 10 głównych aglomeracjach Polski, w specjalnie przystosowanej do potrzeb badania wersji Shopping. Wywiady przeprowadzono przed sklepami, wśród osób udających się na zakupy. Do badania wybrana została reprezentatywna grupa sklepów będących w zasięgu sieci City FMCG.

Badanie to pokazało, że w przeliczeniu na jedną powierzchnię reklamową rozpoznawalność kampanii Hellmann’s była zdecydowanie wyższa od średniej rozpoznawalności badanych kampanii. O 40% wyższa w grupie osób odpowiedzialnych za codzienne zakupy oraz aż o 50% w grupie kobiet 25-65 lat. 52% osób robiących codzienne zakupy, którzy rozpoznali kampanię Hellmannns, deklarowało, że widziało ją bezpośrednio przed dokonaniem zakupów – w drodze do sklepu.

„Z satysfakcją przyjęliśmy wyniki badań, które potwierdzają, że obrany przez nas kierunek- specjalizacja naszej oferty poprzez tworzenie sieci dedykowanych– jest słuszny. Nasi klienci, w tym przypadku producenci z branży FMCG, wybierając sieć dedykowaną mają pewność dotarcia do tej grupy osób, na której im szczególnie zależy.” - mówi Anna Nowakowska, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

Sieć dedykowana City FMCG to gotowy produkt outdoorowy firmy Clear Channel Poland, który zapewnia dotarcie  do kupujących produkty FMCG w dużych miastach.

Od lipca br. do sieci zostanie włączonych 40 nowych powierzchni na parkingach Tesco. Zastąpią one citylighty zlokalizowane tylko i wyłącznie przy dyskontach i innych mniejszych sklepach.

Dołącz do dyskusji: Clear Channel zbadała sieć City FMCG

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl