SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Clear Channel Poland ma nowego szefa sprzedaży agencyjnej

Do zespołu firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland dołączył Jan Rojewski, obejmując stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej.

Jan Rojewski, fot. materiały prasowe Jan Rojewski, fot. materiały prasowe

Na stanowisku tym będzie odpowiadać za współpracę z domami mediowymi oraz rozwój zespołu sprzedaży, wykorzystując swoją ekspercką wiedzę branżową oraz bogate doświadczenie menedżerskie w budowaniu silnych i zaangażowanych zespołów. 

Jan Rojewski to doświadczony menedżer i ekspert w obszarze mediów i reklamy z niemal 20-letnim stażem. Pracował po stronie agencji, domów mediowych i wydawnictw – przez ostatnich osiem lat był związany z Bonnier Business Polska, gdzie jako dyrektor agencyjny, a następnie dyrektor handlowy, odpowiadał m.in. za przychody reklamowe oraz działania w obszarze eventów i sponsoringu. Wcześniej pełnił funkcję kierownika departamentu sprzedaży agencyjnej w Wirtualnej Polsce.

Zobacz też: Clear Channel w rękach Bauera

– Jan wniesie do naszego zespołu cenne doświadczenie oraz świetne zrozumienie rynku agencyjnego. Jestem przekonany, że jego kompetencje pomogą nam jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów i wzmacniać naszą pozycję na rynku reklamy zewnętrznej – mówi Filip Hołowczyc, dyrektor sprzedaży i marketingu Clear Channel Poland.

Dołącz do dyskusji: Clear Channel Poland ma nowego szefa sprzedaży agencyjnej

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
neonek
Powodzenia!
0 0
odpowiedź
User
A
Powodzenia!
0 0
odpowiedź
User
Jedna z blondyneczek
Janku powodzenia. Mam nadzieję, że teraz wszystkim pokażesz, że w ogóle masz swoje zdanie i jakiś kręgosłup. Całuje. Zadzwoń :*
9 0
odpowiedź