Clear Channel Poland rozszerza portfolio premium o aglomerację łódzką
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland od maja rozszerza ofertę o 12 ekranów reklamowych DOOH w łódzkiej Manufakturze.
Umowa Clear Channel Poland z właścicielem galerii, Union Investment, obejmuje 12 powierzchni reklamowych. Nowo oferowane nośniki, które będą dostępne już od maja, rozmieszczone są w głównych ciągach komunikacyjnych centrum.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasze portfolio powiększy się o nową aglomerację, szczególnie że mówimy tu o najbardziej rozpoznawalnym i prestiżowym punkcie w regionie, jakim jest Manufaktura. Łódź to nasza kolejna lokalizacja z galerią Premium, a zarazem duży krok w rozwoju oferowanych przez firmę digitali. Teraz możemy zagwarantować naszym klientom pełen zasięg ich kampanii, zapewniając im dotarcie do kupujących w 7 największych aglomeracjach Polski - podkreśla Michał Kaliński, dyrektor sprzedaży w Clear Channel Poland.
Clear Channel, dostępnych w kilkunastu galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i od wiosny właśnie w Łodzi.
Dołącz do dyskusji: Clear Channel Poland rozszerza portfolio premium o aglomerację łódzką