Clarins reklamuje nową linię kosmetyków do twarzy
Marka kosmetyczna Clarins (Orbico Beauty) rozpoczęła digitalową kampanię promującą linię podkładów i korektorów Clarins Everlasting. Działania przygotowały Spark Foundry i Performics.
Nowa linia podkładów i korektorów Clarins Everlasting zapewnia idealne krycie przez całą dobę bez efektu maski i jednoczesne nawilżenie skóry, co wpisuje się w główne założenie marki, którym jest naturalnie wyglądająca cera i połączenie makijażu i pielęgnacji.
Celem prowadzonej kampanii jest przede wszystkim budowanie wizerunku oraz poszerzenie świadomości konsumentek w wieku 25-45 lat, na temat nowej serii produktów Clarins Everlasting.
Kampania obejmuje digital, w tym głównie Facebooka i YouTube. Działania prowadzone są także przy współpracy z działem e-commerce marki i wykorzystują formaty performance optymalizujące działania kierujące na stronę produktową, realizowane w kooperacji z Teads – globalną platformą medialną.
Za planowanie i zakup mediów oraz optymalizację kampanii digital odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Działaniami na Facebooku zajmuje się Performics. Obie agencje współpracują z marką Clarins (Orbico Beauty) od 2018 roku.
Dołącz do dyskusji: Clarins reklamuje nową linię kosmetyków do twarzy