Volkswagen Samochody Dostawcze w kampanii prezentuje "tarczę korzyści"
„Wybierz dostawczego Volkswagena z tarczą korzyści” - to hasło nowej kampanii reklamowej Volkswagen Samochody Dostawcze, którą przygotowała agencja V&P.

Jak podano w komunikacie "tarcza korzyści jest wyjściem naprzeciw wymaganiom klientów, którzy znaleźli się w nowej sytuacji. Celem działań jest bezpieczny finansowo dla klientów powrót do dynamiki sprzedaży sprzed pandemii, który okaże się możliwy dzięki specjalnym benefitom finansowym, zawartym w tarczy".
Kampania obejmuje swoim zasięgiem internet (landing page oraz szereg formatów, które dobrane są pod kątem szerokości oferty, konkretnych benefitów i modeli samochodów dostawczych). Potrwa d końca wakacji.
Za całościową strategię komunikacji w ramach marketingu konwersji, kreację i realizację odpowiada agencja V&P.
Dołącz do dyskusji: Volkswagen Samochody Dostawcze w kampanii prezentuje "tarczę korzyści"