'CKM' liderem, spadek sprzedaż 'Playboya'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w listopadzie 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w listopadzie 2009 r. wyniosła 71 791 egz. i była o 1 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) , który sprzedał się w ilości 67 228 egz. (rok temu 67 102). Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego sprzedaż w porównaniu do listopada 2008 r. spadła o 10 proc. i wyniosła 60 455 egz.
W listopadzie 2009 r. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie 39 448 egz., zyskując 15 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca 2008 roku.
listopad | ||
|
2009 | 2008 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 71 791 | 70 796 |
Logo | 67 228 | 67 102 |
Men's Health | 60 455 | 67 658 |
Playboy | 55 707 | 62 672 |
Forbes | 39 448 | 34 020 |
2009 | ||
|
listopad | październik |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 71 791 | 86 518 |
Logo | 67 228 | 69 746 |
Men's Health | 60 455 | 62 531 |
Playboy | 55 707 | 85 668 |
Forbes | 39 448 | 39 098 |
Dołącz do dyskusji: 'CKM' liderem, spadek sprzedaż 'Playboya'
nie wiem po co go trzymaja
on żyje tylko programem w tv a nie malutkim tytułem prasowym ...