Ciszewski Marketing Sportowy dla Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej
Agencja Ciszewski Marketing Sportowy opracowała strategię sprzedaży praw do nazwy Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej. Administratorzy obiektu chcą pozyskać sponsora tytularnego w bieżącym roku.
W ramach współpracy z Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej agencja Ciszewski Marketing Sportowy zrealizowała wycenę praw marketingowych do tego nazwy obiektu oraz opracowała strategię ich sprzedaży. Firm oszacowała, że marka hali ma rocznie szansę na blisko 3 mln bezpośrednich i 40 mln pośrednich (poprzez media) kontaktów z potencjalnymi klientami. - To konkretna wartość, dlatego w bieżącym roku zamierzamy rozpocząć działania w celu pozyskania partnera biznesowego - mówi Henryk Mańka, zastępca dyrektora obiektu.
Agencja Ciszewski Marketing Sportowy pozyskała obsługę Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej na zasadzie zlecenia.
Dołącz do dyskusji: Ciszewski Marketing Sportowy dla Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej