Karolina Pilarczyk i Tomasz Kuchar promują hot-dogi Dwururka i kasztanowe latte na stacjach Circle K (wideo)
Sieć stacji paliwowych Circle K zaczęła nową kampanie z udziałem kierowców rajdowych Karoliny Pilarczyk i Tomasza Kuchara. Promowane są w nich nowy podwójny hot-dog Dwururka oraz kasztanowa kawa latte.
Spot z kampanii nawiązują do różnych stylistyk filmowych. Reklama podwójnego hot-doga Dwururka, utrzymana w konwencji westernowej, pokazuje, jak Tomasz Kuchar w sklepie na stacji Circle K bierze po dwie butelki napojów, po czym dostaje od sprzedawczyni promowanego hot-doga.
Z kolei w spocie kawy latte Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk po wypiciu łyka tej kawy w czarodziejski sposób zmieniają swoje ubrania ze kombinezonów wyścigowych na eleganckie stroje.
Kuchar i Pilarczyk są bohaterami reklam Circle K od wiosny br.
Komunikacji marketingowa stacji Circle K obejmuje m.in. internet oraz eventy.
Dołącz do dyskusji: Karolina Pilarczyk i Tomasz Kuchar promują hot-dogi Dwururka i kasztanowe latte na stacjach Circle K (wideo)