Chłopska Pędzona w nowych opakowaniach od Czteryczwarte
Agencja Czteryczwarte Brand Design przygotowała nową identyfikację wizualną marki Chłopska Pędzona (United Beverages).
Chłopska Pędzona to linia wódek i nalewek nawiązująca do domowej produkcji alkoholu i bazująca na tradycyjnych recepturach.
Zrealizowany przez Czteryczwarte projekt, który objął 8 SKU, ma oddawać ideę tradycyjnych metod wytwarzania. Koncept „wódki domowej” komunikowany jest ilustracją, a także kolorystyką poszczególnych wariantów, bazującą na kolorach ziemi i natury. Dodatkowo wspiera go etykieta imitująca stary papier oraz czcionka stylizowana na odręczną. Kształt etykiety oraz użyte liternictwo mają jednocześnie podkreślać, że produkt należy do kategorii mocnych alkoholi.
Identyfikacja wizualna
Dołącz do dyskusji: Chłopska Pędzona w nowych opakowaniach od Czteryczwarte