Ceneo tworzy serwis internetowy, kieruje nim Katarzyna Dwornik
Porównywarka Ceneo przekształciła swój blog firmowy w autorski serwis internetowy Magazyn Ceneo. Kieruje nim Katarzyna Dwornik, z firmą związana od początku tego roku.
Magazyn Ceneo oficjalnie serwisem internetowym został kilka tygodni temu. Wcześniej był blogiem, który od ponad dwóch lat tworzyli pracownicy Ceneo.pl. Łączy cechy poradnika zakupowego i magazynu lifestylowego.
Serwis podzielono na 9 głównych kategorii tematycznych, najważniejsze z nich to m.in. Tech, Fit, Dziecko, Bezpieczne Zakupy. W Magazynie Ceneo znajdują się premiery sprzętu elektronicznego, testy produktów, opinie użytkowników, a także omówienia najnowszych trendów.
Redaktor naczelną serwisu została Katarzyna Dwornik. Poprzednio związana była z wydawnictwem Motor-Presse Polska, gdzie zajmowała się wydawaniem serwisu womenshealth.pl i pisała artykuły do papierowych edycji Women’s Health oraz Men’s Health. Jest absolwentką polonistyki oraz iberystyki na Uniwersytecie Wrocławskim.
Stajemy po stronie czytelnika. Staramy się każdego dnia dostarczać ciekawych artykułów. Zaczynając od rzetelnych recenzji produktów przygotowywanych przez ekspertów poprzez różnego rodzaju rankingi kończąc na zapowiedziach gorących premier produktowych. Z morza ofert dostępnych w sieci wyławiamy te, na które naprawdę warto zwrócić uwagę. Chcemy też pokazać naszym czytelnikom, jak kupować sprytnie i bezpiecznie. Wyzwaniem jakie stoi przed naszym zespołem jest przekonanie czytelników, że zakupy w sieci warto zacząć od naszego serwisu – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Dwornik, redaktor naczelna Magazynu Ceneo
Dwornik kieruje 10-osobowym zespołem redaktorów. Miesięcznie przygotowywać będą ok. 60 artykułów.
Dołącz do dyskusji: Ceneo tworzy serwis internetowy, kieruje nim Katarzyna Dwornik