CEDC promuje Bols Platinum Onyx
Ruszyła kampania launchująca nowy produkt z portfolio CEDC - wódkę Bols Platinum Onyx. Działania prowadzi K2.

Agencja wspiera pozycjonowanie marki oraz budowanie jej świadomości wśród konsumentów poprzez kampanię digital, działania w social mediach, aktywację konsumencką oraz przygotowany specjalnie pod nią landing page. Działania będą trwały przez czwarty kwartał 2018 roku. Część z nich już się rozpoczęła.
Marka Bols Platinum Onyx do sprzedaży trafiła w październiku tego roku.
To już trzecia wódka z portfolio Bolsa, której launch powierzono K2. Wcześniej agencja przygotowała kampanie dla Bolsa Platinium Magma oraz Titan.
Aktualnie agencja prowadzi także obsługę digitalową i social mediową takich marek CEDC jak Żubrówka Czarna, Żubrówka Biała, Żubrówka Bisson Grass oraz Husaria.
Dołącz do dyskusji: CEDC promuje Bols Platinum Onyx