CDA.pl zmienia zasady sprzedaży reklam w modelu programmatic
Od początku maja serwis CDA.pl sprzedaje reklamy w modelu programatycznym tylko w materiałach pochodzących od zweryfikowanych partnerów. Tym samym, plan sprzedaży nie będzie obejmować już tzw. user generated content.
Wszystkie reklamy w serwisie CDA.PL, zlecane przez programmatic, będą wyświetlane tylko i wyłącznie w zweryfikowanych materiałach wideo z sekcji Premium Free, na którą składa się ponad 160 tys. licencjonowanych wideo i teledysków. Pochodzą one od ponad 750 partnerów serwisu, m.in. LifeTube, Mediakraft, VideoBrothers, EpicMakers, Grupa ZPR, Independent Digital oraz kilkudziesięciu dystrybutorów filmowych.
Serwis uniemożliwił jednocześnie sprzedaż reklam w modelu programatycznym w materiałach tworzonych i dodawanych przez niezweryfikowanych użytkowników (tzw. część user generated content). - Ruch ten wynika z przyjętej na początku tego roku strategii sprzedaży reklam i tworzenia atrakcyjnej rynkowo oferty, która jednocześnie spełnia wymogi brand safety - czytamy w komunikacie prasowym.
Z danych Gemius/PBI wynika, że serwis CDA.pl odwiedziło w marcu br. ponad 7,8 mln internautów.
Dołącz do dyskusji: CDA.pl zmienia zasady sprzedaży reklam w modelu programmatic