Carrefour rusza z kampanią oferty szkolnej
Pod hasłem „Gotowi na wszystkie zmiany” ruszyła kampania promująca asortyment szkolny w sieci sklepów Carrefour Polska. Za strategię, koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja Saatchi&Saatchi.

Carrefour Polska rozpoczął promowanie oferty szkolnej w telewizji, katalogach i na materiałach POS.
Marka w swoim przekazie wspiera rodziców i wskazuje, że rozumie, jak trudno jest nadążać za szybko dorastającymi dziećmi.
Hasło kampanii „Gotowi na wszystkie zmiany” jest manifestacją szerokiego wyboru w sklepach Carrefour. Dzięki niemu rodzice sprostają zmieniającym się gustom i co raz to nowym potrzebom swoich pociech.
Autorem strategii i koncepcji kreatywnej jest Saatchi&Saatchi, które od 2009 roku zajmuje się obsługą komunikacyjną brandów z portfolio Carrefour Polska. Spoty wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za produkcję odpowiada Dynamo Films, a za część postprodukcyjną Prodigious. Planowaniem mediów zajął się dom Arena Media.
Dołącz do dyskusji: Carrefour rusza z kampanią oferty szkolnej