Caroline Wozniacki w kampanii Advantage Hers o przewlekłych chorobach zapalnych
Zdobywczyni Wielkiego Szlema Caroline Wozniacki mimo reumatoidalnego zapalenia stawów, nie przestała zawodowo zajmować się sportem. Teraz wraz z firmą UCB w ogólnoświatowej kampanii Advantage Hers zachęca kobiety z przewlekłymi chorobami zapalnymi do leczenia.
Globalna firma biofarmaceutyczna UCB wystartowała z kampanią „Advantage Hers” w której tenisistka Caroline Wozniacki dzieli się osobistymi doświadczeniami w walce z reumatoidalnym zapaleniem stawów. Celem akcji jest podnoszenie świadomości kobiet na całym świecie, które zmagają się z przewlekłymi chorobami zapalnymi, takimi jak: reumatoidalne zapalenie stawów, osiowe zapalenie stawów kręgosłupa, łuszczycowe zapalenie stawów oraz łuszczyca, a także pomoc im w świadomym podjęciu leczenia.
- Z własnego doświadczenia znam trudności, z jakimi w codziennym życiu zmagają się w osoby cierpiące na przewlekłą chorobę, taką jak reumatoidalne zapalenie stawów i wiem, że uzyskanie szybkiej i dokładnej diagnozy jest często opóźnione. Dlatego tak bardzo cieszę się, że mogę być częścią kampanii Advantage Hers - komentuje Caroline Wozniacki.
Jak argumentuje, poprzez tę nową, podnoszącą świadomość i wzmacniającą pozycję kobiet kampanię, chce dotrzeć do jak największej liczby kobiet z przewlekłymi chorobami zapalnymi na całym świecie, aby „inspirować i zachęcać kobiety, takie jak ona i zapewniać im jak najwięcej wsparcia oraz informacji”. - Wspólnie możemy wspierać się w walce z łączącym nas schorzeniem – metodą małych kroków – dodaje.
Celem kampanii Advantage Hers jest poprawa standardu opieki nad kobietami, które cierpią na przewlekłe choroby zapalne oraz wyposażenie je w narzędzia, dzięki którym będą w stanie współdecydować o własnym leczeniu.
W ramach akcji tenisistka będzie opowiadać o życiu z reumatoidalnym zapaleniem stawów na swoich kanałach w mediach społecznościowych, zachęcając innych do udziału w dyskusji poprzez używanie hasztagu #AdvantageHers.
Dołącz do dyskusji: Caroline Wozniacki w kampanii Advantage Hers o przewlekłych chorobach zapalnych