Carlsberg Winter Game
Rusza zimowy wirtualny kurort Carlsberga
Carlsberg po raz kolejny znalazł się w gronie głównych sponsorów jednej z najbardziej znanych i prestiżowych imprez narciarskich na świecie.
29 edycja Mistrzostw Świata, która odbędzie się w malowniczym Bormio we włoskiej Lombardii, rozpoczyna się 28 stycznia 2005.
Propozycją rozgrzewki i dobrej zabawy przed pucharowymi emocjami jest zimowy serwis internetowy Carlsberga. Od 2 listopada adres www.carlsberg.pl zamieni się w unikalny, prawdopodobnie najlepszy tej zimy kurort - Carlsbergville. Jego główną atrakcją będzie trzymiesięczny sezonowy program lojalnościowy, a skuteczną zachętą do uczestniczenia w nim szereg nagród i wiele oryginalnych sposobów ich zdobywania. Na uczestników czekają multimedialne gry i konkursy
Zabawa w kurorcie Carlsbergville rozpocznie się 15 listopada i podzielona będzie na trzy miesięczne turnusy. Po zalogowaniu się i wypełnieniu formularza w recepcji, goście kurortu mogą rozpocząć swój miesięczny turnus.
"Wśród atrakcji uczestnicy znajdą alpejską grę zjazdową na trasach o różnym stopniu trudności, sprawdzą własne umiejętności w quizie szkółki narciarskiej, ocenią swoje szczęście w zabawnej grze "dary losu". Będą mogli także zdobywać punkty przy obsłudze wyciągów krzesełkowych i pomagając w odśnieżaniu kurortu. To tylko niektóre z rywalizacji proponowanych na zimowym serwisie Carlsberga" - mówi Anna Hejneman - Assistant Brand Manager marki Carlsberg.
Za zgromadzone w konkursach punkty czekają atrakcyjne nagrody - w sumie będzie ich 1800! Głównymi są vouchery na zakup sprzętu i ubrań narciarskich, bezrękawniki PEAKA oraz szereg firmowych gadżetów Carlsberga.
Oprócz programu lojalnościowego, w kiosku kurortu internauci będą mogli pobierać zimowe logosy, tapety i wygaszacze Carlsberga. Serwis będzie cały czas aktualizowany, modyfikowany i uzupełniany nowymi niespodziankami. Ostatni turnus, a tym samym narciarska zabawa, kończą się 13 lutego 2005, w dniu zamknięcia Mistrzostw Świata w Bormio.
Nowa zimowa strona www.carlsberg.pl, przygotowana przez Agencję BYSS ze Szczecina, wsparta będzie trzymiesięczną kampanią internetową.
Dołącz do dyskusji: Carlsberg Winter Game