Burda przedłużyła umowę na wydawanie „Glamour”
Burda International podpisała na kolejne trzy lata umowę z Condé Nast Publications na wydawanie na polskim rynku miesięcznika „Glamour”, serwisu Glamour.pl i wydawanego w wersji mobilnej „Glamour Unicorn”.
„Glamour” ukazuje się w Polsce od osiemnastu lat, od 2013 roku wydawany jest przez Burda Media Polska, polską część Burda International (prowadzi działalność w 16 krajach). Nowa umowa obowiązuje do końca 2024 roku.
„Bardzo cieszymy się z przedłużenia umowy i możliwości rozwoju marki »Glamour« w Polsce. Jest to wyjątkowy produkt mediowy, który idealnie odpowiada potrzebom młodych aspirujących kobiet. Od 2013 r. konsekwentnie rozwijamy markę »Glamour« jako produkt multimedialny i daje nam to niesamowitą satysfakcję, że jako wydawnictwo możemy zaoferować tak wysokiej jakości produkt czytelniczkom i klientom reklamowym” – powiedział cytowany w komunikacie Michał Helman, chief commercial officer Burda Media Polska.
„Pomaga wzmocnić pozycję kobiet”
„Jesteśmy zadowoleni z przedłużenia naszej współpracy z Burda International i wydawania »Glamour« w Polsce. Przez te osiem lat zespół wykazał wielkie zaangażowanie w tworzenie ciekawych treści i ich strony wizualnej. To pomaga wzmocnić pozycję kobiet i buduje społeczność czytelniczek »Glamour«” – powiedział Markus Grindel, dyrektor zarządzający globalnym licencjonowaniem marki, Condé Nast.
Czytaj też: Agnieszka Wirtwein-Przerwa: z Burda Media Polska do INNPoland.pl
Jak niedawno informowaliśmy, Burda Media Polska rezygnuje z wydawania dwutygodnika „Gala” i serwisu Gala.pl (wydawane na licencji niemieckiego wydawnictwa Gruner und Jahr). Ostatni numer tytułu ukaże się 23 sierpnia.
W maju średnia sprzedaż ogółem „Glamour” wyniosła 16 291 egz. (wzrost o 68,55 proc.).
Dołącz do dyskusji: Burda przedłużyła umowę na wydawanie „Glamour”