Buntowniczy Ice Diesel kontra harmonijny Ice Shandy w reklamach piwa Lech (wideo)
Rozpoczęła się wspólna kampania reklamowa dwóch wariantów piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską): Ice Shandy i Ice Diesel. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency, Graffiti Films, Platige Image, Lubię to, Afekt, Mango Design, MEC i Publicon.
Kampania Lecha Ice Diesel i Ice Shandy jest oparta na motywie rywalizacji obu wariantów. Ice Diesel, wprowadzony właśnie do sprzedaży miks piwa i coli, jest przedstawiany jako buntownik rzucający wyzwanie hegemonii cytrusów symbolizowanych przez piwo Ice Shandy, dostępne na rynku od trzech lat. Produkty mają też odzwierciedlać różne style życia: Ice Diesel - emocje i energię, a Ice Shandy - równowagę i spokój.
Akcja reklamowa ruszyła pod koniec kwietnia. Jest prowadzona w telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze.
Kreację kampanii przygotowała GPD Agency, produkcją spotów - wyreżyserowanych przez Pawła Borowskiego - zajął się dom produkcyjny Graffiti Films, a postprodukcją - studio Platige Image.
Materiały handlowe przygotowała agencja Afekt, zaś nowy wygląd opakowań piw Lech Ice zaprojektowała agencja Mango Design. Aktywności w internecie prowadzi agencja Lubię to, działania Public Relations - agencja Publicon, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Buntowniczy Ice Diesel kontra harmonijny Ice Shandy w reklamach piwa Lech (wideo)