SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Budżet reklamowy firmy Ericsson dla Lowe

Agencja reklamowa Lowe Worldwide wygrała przetarg na obsługęglobalnego budżetu reklamowego firmy Ericsson.

Do tej pory szwedzką firmę telekomunikacyjną obsługiwała w tymzakresie agencja Ogilvy Worldwide, która została wyeliminowana wfinałowej fazie przetargu. Na wcześniejszym etapie odpadły równieżPublicis i McCann Erickson.

Lowe będzie miała za zadanie skupić się przede wszystkim narynkach wzrostu Ericssona - Chinach, Brazylii oraz Indiach. Jednakpieczę nad budżetem firmy będzie sprawować szwedzka agencjanależąca do Lowe - Lowe Brindfors.

Opróćz mediów tradycyjnych, budżet reklamowy firmy Ericssonobejmuje również przestrzeń cyfrową, media społeczne oraz tzw.marketing doznań (experiential marketing).

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy firmy Ericsson dla Lowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl