Budżet reklamowy firmy Ericsson dla Lowe
Agencja reklamowa Lowe Worldwide wygrała przetarg na obsługęglobalnego budżetu reklamowego firmy Ericsson.
Do tej pory szwedzką firmę telekomunikacyjną obsługiwała w tymzakresie agencja Ogilvy Worldwide, która została wyeliminowana wfinałowej fazie przetargu. Na wcześniejszym etapie odpadły równieżPublicis i McCann Erickson.
Lowe będzie miała za zadanie skupić się przede wszystkim narynkach wzrostu Ericssona - Chinach, Brazylii oraz Indiach. Jednakpieczę nad budżetem firmy będzie sprawować szwedzka agencjanależąca do Lowe - Lowe Brindfors.
Opróćz mediów tradycyjnych, budżet reklamowy firmy Ericssonobejmuje również przestrzeń cyfrową, media społeczne oraz tzw.marketing doznań (experiential marketing).
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy firmy Ericsson dla Lowe