Brand New Galaxy nawiązuje strategiczne partnerstwo z MDC Partners
Holding marketingowo-technologiczny Brand New Galaxy nawiązał partnerstwo z siecią agencji marketingowych MDC Partners.
MDC Partners jest notowana na amerykańskiej giełdzie spółka zrzesza innowacyjne agencje reklamowe, public relations, digital, social media oraz eventowe.
Głównym filarem strategicznej globalnej ekspansji MDC, jest program MDC Global Affiliates, polegający na wspieraniu najbardziej utalentowanych przedsiębiorców na świecie.
Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy komentuje współpracę z MDC Partners: - Cieszę się, że rozmiarem naszego biznesu i skalą działalności, tak szybko dotarliśmy do miejsca, w którym nawiązujemy relację z MDC Partners. Współpraca z tym światowym liderem branży kreatywnej to kolejny kamień milowy na naszej drodze. Dynamiczny wzrost firmy jest efektem skalowalnego modelu biznesowego, opartego na specjalizacji w dostarczaniu skalowalnych rozwiązań end-to-end z zakresu e-commerce, digital oraz content.
- Od samego początku istnienia Brand New Galaxy przyświeca nam idea globalnego rozwoju i obecności wśród największych graczy na rynku. Osiągamy te cele poprzez konsekwentne budowanie biznesu, architekturę globalnych operacji oraz akwizycje. Naturalna konsekwencją wzrostu są też partnerstwa, takie jak to z MDC Partners - mówi Michał Glapiński, chief growth officer Brand New Galaxy.
Brand New Galaxy na rynku od 2017 roku
Grupa Brand New Galaxy została uruchomiona w 2017 roku przez niemiecki fundusz Nomad Management i grupę biznesmenów. Pod koniec ub.r. dołączył do nich Piotr Morkowski, poprzednio właściciel i szef agencji Interactive Solutions kilka lat temu przejętej przez Saatchi&Saatchi.
Jesienią 2019 roku Piotr Morkowski kupił udziały Brand New Galaxy od Nomad Management i przeniósł je go holenderskiego BNG Holding. Pod koniec grudnia ub.r. posiadane udziały Brand New Galaxy do holenderskiej spółki przeniósł Michał Rusiecki, (kupił je w lipcu ub.r. za 5,5 mln zł).
Natomiast Olga Adamkiewicz pod koniec grudnia zbyła posiadane udziały na rzecz spółki i zgodziła się na umorzenie ich bez wypłaty wynagrodzenia. Na początku br. Adamkiewicz odeszła z zarządów wielu spółek grupy Brand New Galaxy, ponieważ została szefową komunikacji sztabu wyborczego Szymona Hołowni. We wrześniu ub.r. objęła stanowisko chief growth officer w firmie e-commerce’owej Artgeist.
W 2019 roku grupa BNG osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 68,3 proc. do 60,31 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 1,89 mln zł straty do 4,91 mln zł zysku.
Stratosfera w 2019 roku odnotowała wzrost przychodów sprzedażowych z 645,7 tys. zł do 3,09 mln zł, kosztów operacyjnych z 692,3 tys. zł do 2,96 mln zł, wyniku operacyjnego z 33,2 tys. zł straty do 153,2 tys. zł zysku i wyniku netto z 35,7 tys. zł straty do 132,2 tys. zł zysku.
Dołącz do dyskusji: Brand New Galaxy nawiązuje strategiczne partnerstwo z MDC Partners