Biuro reklamy Bonnier Business przejmuje obsługę części klientów Bankiera
Od 1 kwietnia br. dział reklamy Bonnier Business Polska, wydawcy dziennika „Puls Biznesu”, przejął odpowiedzialność za obsługę części klientów serwisów Grupy Bankier.pl.
fot. Shutterstock.com
Zmiana dotyczy kampanii reklamowych CPM dla firm i instytucji spoza sektora finansowego, które obsługuje teraz bezpośrednio dotychczasowy zespół Bonnier Business Polska.
- Dla podmiotów z segmentu finansowego kampanie CPM i produkty w modelu efektywnościowym będą, jak dotychczas, przygotowywane i realizowane przez zespół sprzedaży Grupy Bankier - podano w komunikacie przesłanym Wirtualnemedia.pl.
Bonnier Business Polska nie podał nam przyczyn tej zmiany. Spółka dokonała zakupu Grupy Bankier.pl w styczniu br. (więcej na ten temat).
Bonnier Business Press
Dołącz do dyskusji: Biuro reklamy Bonnier Business przejmuje obsługę części klientów Bankiera