Biura reklamy i agencje przechodzą na zdalną pracę, ograniczają spotkania z klientami
Biura reklamy telewizji i agencje mediowe w związku z eskalacją tempa rozprzestrzeniania się koronawirusa zmieniają zasady dotychczasowej pracy. Ograniczają też do minimum spotkania z klientami.
TVN Media, które zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego m.in. w stacjach grupy TVN zdecydowało o ograniczeniu liczby osób przebywających stale w biurach oraz o zmianie formuły prowadzonych działań handlowych.
- W najbliższym czasie większość pracowników Biura Reklamy będzie wykonywać swoje obowiązki zdalnie. Chcę zapewnić, że jesteśmy do tego przygotowani zarówno pod względem niezbędnego wyposażenia technicznego, jak również odpowiedniej wiedzy i doświadczenia - poinformował w liście do klientów Piotr Tyborowicz, prezes TVN Media. Dodał, że trwają prace nad nowymi formami prowadzenia dialogu handlowego z rynkiem. Oprócz bezpośrednich spotkań z udziałem mniejszej ilości osób, przewidziana jest organizacja specjalnie przygotowanych wideokonferencji oraz rejestracja prezentacji i udostępnienie jej streamu wszystkim klientom TVN Media.
- Działania, które są tu opisane, powodowane są troską o nasze wspólne zdrowie i bezpieczeństwo. Są też, w nadzwyczajnych warunkach, sposobem skutecznego zabezpieczenia jak najwyższej funkcjonalności operacyjnej Biura Reklamy – przekazał Piotr Tyborowicz.
Od czwartku 12 marca br. także większość pracowników Polsat Media przeszło na zdalny tryb pracy, a preferowanym sposobem kontaktu jest email lub telefon komórkowy.
Ograniczono do do minimum liczbę bezpośrednich spotkań z klientami i partnerami.
Zdalny tryb pracy wprowadzany jest też m.in. w agencjach mediowych należących do GroupM, czyli m.in. w biurach Wavemaker, MediaCom, Mindshare oraz agencjach IPG Mediabrands (UM, Initiative).
W związku z epidemią nadawcy tv zrezygnowali z nagrywania programów z udziałem publiczności https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nadawcy-realizuja-programy-bez-publicznosci-zmiany-w-ramowkach
Zdalną pracę wprowadza też wiele redakcji i fim, zarówno w Polsce, jak i za granicą, m.in. „The Washington Post",
Facebook i Google czy TVN24.
Dołącz do dyskusji: Biura reklamy i agencje przechodzą na zdalną pracę, ograniczają spotkania z klientami