SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Główne emisje show „Big Brother” ogląda 1,34 mln widzów w TVN7

Przez pierwszy tydzień główne emisje „Big Brothera” w TVN7 codziennie o godz. 20.00 oglądało średnio 1,34 mln widzów. „Big Brother Nocą” śledziło 352 tys. osób, a wyemitowany w zeszłą niedzielę „Big Brother Tydzień” zainteresował 1,10 mln widzów.

fot. TVN fot. TVN

„Big Brother” na antenie TVN7 zadebiutował w niedzielę o godz. 20.00. W tym paśmie codziennie stacja emituje główne odcinki programu (sobotnie wydania to tzw. „Raport”, a niedzielne - „Arena”). Średnia widownia dotychczas pokazanych ośmiu odcinków reality-show (do 24 marca) wyniosła 1,34 mln osób, co przełożyło się na 8,23 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 13,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,60 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Dotychczas najwięcej widzów zgromadził nadany na żywo pierwszy odcinek, w którym widzowie poznali mieszkańców Domu Wielkiego Brata. Śledziło go 2,23 mln widzów.

Dla porównania, TVN7 w 2018 roku miał średnio 3,24 proc. udziału w 4+ oraz 3,38 proc. w 16-49. Oznacza to, że reality-show ma zdecydowanie wyższe wyniki względem długookresowych udziałów stacji.

Od poniedziałku do czwartku oraz w soboty po godz. 23.00 Siódemka emituje „Big Brother Nocą”, czyli wieczorne odcinki realizowane na żywo (prowadzi je Filip Chajzer wraz z Małgorzatą Ohme). Ich średnia widownia do tej pory wyniosła 352 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 5,29 proc., 7,45 proc. i 6,28 proc. udziału.

W dni powszednie około godz. 9.50, 13.35 i 16.40 stacja pokazuje około 2-minutowe wejścia na żywo z Domu Wielkiego Brata. „Big Brother Pobudka” w pierwszym tygodniu nadawania śledziło 92 tys. widzów, „Big Brother Popołudniu” - 406 tys., a „Big Brother Podwieczorek” - 251 tys.

Najważniejsze momenty uczestników reality-show oglądać można w „Big Brother Tydzień” nadawanym w niedziele o godz. 18.00 w TVN. Pierwsza emisja zgromadziła przed telewizorami uwagę 1,10 mln osób (7,84 proc., 12,01 proc. i 9,77 proc. udziału).

Format reality-show „Big Brother” stworzyła firma Endemol w Holandii, jego pierwszą edycję zrealizowano w 1999 roku. W programie pokazywane jest przez całą dobę życie grupy uczestników mieszkających we wspólnym domu i wykonujących polecenia Wielkiego Brata. Ponadto co tydzień nominują innych uczestników, którzy mają odpaść z rywalizacji. Na osoby z największą liczbą wskazań głosują widzowie, decydując ostatecznie, kto opuści program. W konsekwencji co tydzień zmniejsza się liczba uczestników.

Główną twarzą i prowadzącą nowej edycji „Big Brothera” jest Agnieszka Woźniak-Starak. Finał zaplanowano na niedzielę 16 czerwca br.

Dołącz do dyskusji: Główne emisje show „Big Brother” ogląda 1,34 mln widzów w TVN7

46 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
1245
Komu te kity wciskacie.Moze parę słów o ilości osób głosujących smsowo.... 750?
0 0
odpowiedź
User
any2000
Komu te kity wciskacie.Moze parę słów o ilości osób głosujących smsowo.... 750?

a co ma oglądalność do smsów?
0 0
odpowiedź
User
walter
porażka tvn jakich mało.
0 0
odpowiedź