Bielmar konkursem konsumenckim wspiera margarynę Śniadaniowa
Firma Bielmar rozpoczęła konkurs konsumencki promujący margarynę Śniadaniowa. Autorzy najciekawszych haseł wymyślonych dla marki powalczą o nagrody o łącznej wartości 80 tys. zł. Za obsługę akcji odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Konkurs polega na zakupie dowolnej margaryny Śniadaniowa, produkowanej przez firmę Bielmar. Zadaniem uczestnika jest dokończenie zdania konkursowego „Moje śniadanie ze Śniadaniową to...” i przesłanie go SMS-em wraz z numerem paragonu. Jury codziennie nagrodzi dziesięciu laureatów, którzy otrzymają nagrody w wysokości 100 złotych. Wśród nich wyłonionych zostanie dwóch głównych zwycięzców, którzy wygrają po 10 tys. zł. Lista nagrodzonych osób będzie znajdowała się na dedykowanej stronie internetowej sniadaniowa.com.pl/konkurs. Konkurs potrwa do 6 listopada.
Wsparciem konkursu jest kampania prowadzona w sklepach stacjonarnych oraz działania w internecie. Za obsługę konkursu odpowiedzialna jest agencja Schulz brand friendly, która współpracuje ze Śniadaniową od 2016 roku.
Agencja przygotowała dla marki kampanię „Wiele śniadań, jedna śniadaniowa”, w której nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami.
Dołącz do dyskusji: Bielmar konkursem konsumenckim wspiera margarynę Śniadaniowa