SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szefowa marketingu Biedronki w jubileuszowej reklamie

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła ogólnopolską kampanię z okazji 30-lecia jej istnienia w Polsce. Bohaterką reklam opowiadającą o historii marki jest szefowa marketingu sieci Dorota Wrotek-Gut. 

Dorota Wrotek-Gut w reklamie Biedronki Dorota Wrotek-Gut w reklamie Biedronki

- Rok 2025 to szczególny rok dla Biedronki, w którym największa sieć handlowa w kraju obchodzi swoje 30. urodziny. Chcieliśmy osobiście zainaugurować ten jubileusz i osobiście złożyć życzenia klientom. Za Biedronką stoją ludzie, Biedronka to jej pracownicy, którzy na co dzień dokładają wszelkich starań, aby móc oferować klientom najlepsze produkty w zawsze niskich cenach. Stąd pomysł, aby to konkretna osoba z firmy, menedżerka, którą już od ponad 20 lat w codziennej pracy motywują i inspirują klienci, rozpoczęła kampanię - wyjaśnia swój udział w reklamie w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka marketingu w sieci Biedronka

Przypomina, że Biedronka od zawsze stawia na wiarygodny przekaz, dlatego niejednokrotnie w swoich kampaniach mówi głosem konkretnych pracowników. Tak było m.in. w przypadku kampanii mówiących o obniżaniu regularnych cen produktów, czy tarczy antyinflacyjnej Biedronki, gdzie konkretne deklaracje składali dyrektorzy handlowi odpowiedzialni za poszczególne kategorie. 

Czytaj też: Biedronka tańsza niż Lidl. Oddalono skargę na reklamę

Kampania potrwa do końca miesiąca, obejmuje telewizję, internet i ekrany digital OOH. Za jej kreację odpowiada agencja reklamowa Duda, a media zaplanował i kupił dom mediowy Wavemaker (GroupM). 

Na koniec września 2024 r. działało 3 659 sklepów Biedronki, o 90 więcej niż na koniec 2023. W ciągu trzech kwartałów uruchomiono 104 placówki, zamknięto 14, a 156 wyremontowano.

Dołącz do dyskusji: Szefowa marketingu Biedronki w jubileuszowej reklamie

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Observer
OMG, o tempora...
1 0
odpowiedź
User
Wiki
O ile bardzo podoba mi się koncepcja kalendarza Rossmanna z pracownikami, chyba wydają go co roku od wielu lat. To rzeczywiście widzimy konkretne twarze, które stoją "za firmą". Tak, w tym przypadku to jednak mam wątpliwości...
0 0
odpowiedź
User
Wiki
O ile bardzo podoba mi się koncepcja kalendarza Rossmanna z pracownikami, chyba wydają go co roku od wielu lat. To rzeczywiście widzimy konkretne twarze, które stoją "za firmą". Tak, w tym przypadku to jednak mam wątpliwości...
0 0
odpowiedź