Szefowa marketingu Biedronki w jubileuszowej reklamie
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła ogólnopolską kampanię z okazji 30-lecia jej istnienia w Polsce. Bohaterką reklam opowiadającą o historii marki jest szefowa marketingu sieci Dorota Wrotek-Gut.
- Rok 2025 to szczególny rok dla Biedronki, w którym największa sieć handlowa w kraju obchodzi swoje 30. urodziny. Chcieliśmy osobiście zainaugurować ten jubileusz i osobiście złożyć życzenia klientom. Za Biedronką stoją ludzie, Biedronka to jej pracownicy, którzy na co dzień dokładają wszelkich starań, aby móc oferować klientom najlepsze produkty w zawsze niskich cenach. Stąd pomysł, aby to konkretna osoba z firmy, menedżerka, którą już od ponad 20 lat w codziennej pracy motywują i inspirują klienci, rozpoczęła kampanię - wyjaśnia swój udział w reklamie w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka marketingu w sieci Biedronka.
Przypomina, że Biedronka od zawsze stawia na wiarygodny przekaz, dlatego niejednokrotnie w swoich kampaniach mówi głosem konkretnych pracowników. Tak było m.in. w przypadku kampanii mówiących o obniżaniu regularnych cen produktów, czy tarczy antyinflacyjnej Biedronki, gdzie konkretne deklaracje składali dyrektorzy handlowi odpowiedzialni za poszczególne kategorie.
Czytaj też: Biedronka tańsza niż Lidl. Oddalono skargę na reklamę
Kampania potrwa do końca miesiąca, obejmuje telewizję, internet i ekrany digital OOH. Za jej kreację odpowiada agencja reklamowa Duda, a media zaplanował i kupił dom mediowy Wavemaker (GroupM).
Na koniec września 2024 r. działało 3 659 sklepów Biedronki, o 90 więcej niż na koniec 2023. W ciągu trzech kwartałów uruchomiono 104 placówki, zamknięto 14, a 156 wyremontowano.
Dołącz do dyskusji: Szefowa marketingu Biedronki w jubileuszowej reklamie