Bank Gospodarstwa Krajowego w przetargu wybiera domy mediowe do rocznej współpracy
Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg dotyczący pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowej i czasu antenowego. Może wybrać w nim dwa domy mediowe. Z każdym z nich zawrze umowę na rok powierzając 1,5 mln zł budżetu brutto - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
Przetarg został podzielony na dwie części, z których każda dotyczy wykonania na rzecz BGK tej samej usługi: pośrednictwa w zakupie mediów do kampanii zlecanych przez bank.
Zastrzeżenie jest takie, że jedna firma może złożyć ofertę tylko w jednej części przetargu, przez co można wnioskować, że BGK wybierze w tym przetargu dwie agencje.
Budżet do obsługi zarówno w pierwszej, jak i w drugiej części przetargu wynosi po 1,5 mln zł, a umowa zostanie zawarta na okres roku od dnia jej podpisania.
BGK nie wyklucza też, że umowy te zostaną przedłużone o kolejne 24 miesiące po tym jak wygasną. Wtedy wartość budżetu wyniesie 12 mln zł brutto.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 26 czerwca br. po wpłacie 30 tys. zł wadium.
Wybrane agencje zajmą się pośredniczeniem w zakupie powierzchni reklamowych i czasu antenowego na potrzebę zamieszczenia materiałów (reklama, artykuł, spot itp.) w prasie, internecie, telewizji, radiu i na outdoorze. Będą odpowiadać za przygotowanie i realizację strategii promocji. Będą też doradzać przy wyborze najkorzystniejszych formatów reklam i terminów publikacji, oraz doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych.
Dołącz do dyskusji: Bank Gospodarstwa Krajowego w przetargu wybiera domy mediowe do rocznej współpracy